Felhasználónév

Jelszó

Hírek Magunkról Médiaajánlat Programajánló Fórum Regisztráció Kapcsolat
Linedance klubok Country zenekarok Country rádió Country étterem Szálláshelyek Lovasbolt Western ruházat

Jobbára Ártalmatlan Country Zenekar

Hej és ihaj!
(Régi vadnyugati köszöntés. Magyarra fordítva kb. annyit tesz: hej és ihaj.)

Eredet / őstörténet:
Éppen denevért legeltettünk a Szigetköz kies sziklái között, mikor az a gyanúsan nevetséges ötletünk támadt, hogy ideje lenne valami értelmes dolgot csinálni. Miután ezt néhány nanoszekundum alatt elvetettük összehoztuk a Jobbára Ártalmatlan Country Zenekart (továbbiakban JÁCZ, bár nem lesznek továbbiak) és vadul nekiláttunk a műsor elkészítésének. Később azonban mégis hasznosnak bizonyult a
country zene, hiszen a próbahelyen sokkal ritkább a magas vízállás, mint a Duna árterében. Mindez a Kr.u. 2008. tavaszán történt. Nyáron már játszottunk mindenféle falunapon és városi környezetben is, ahol szép sikereket  arattunk. Egyszer például még sört is kaptunk - alkohol menteset.

Tervek:
Nincsenek ugyan, de már voltunk a helyi tervező hivatalban, ahol bejelentettük igényünket, igaz ugyan, hogy ebédidő lévén üres volt az épület, de végül is a szándék a legfontosabb

Távolabbi kilátások:
Az előző pont némileg átdolgozott és kibővített változata, függő és független szakértők bevonása nélkül. Igyekszünk minél több helyen tüntetni jelenlétünkkel, zavarva a rendezvények látogatóinak nyugalmát. Egyúttal fejlesztjük a műsort is ami jobbára ismert zenékből valamint saját szerzeményeink elegyéből tevődik össze.

A zenekar tagjai:

+36 (30) 240 7602
henbori@citromail.hu
www.artalmatlan.hu

Country programok és hírek | ©2010 Minden jog fenntartva | Honlap készítés | RSS Feed hírek Country hírek RSS